Wat is een klacht
Een klacht is een uiting van onvrede door een belanghebbende over de dienstverlening van de re-integratiedienst of over het handelen van een medewerker. Het gaat om situaties waarin het probleem niet direct kan worden opgelost met een toelichting of onmiddellijke correctie.
Indienen van een klacht
Going Concern ondersteunt aangesloten bedrijven en hun medewerkers zo goed mogelijk. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over de dienstverlening. U kunt uw klacht kenbaar maken bij iedere medewerker van Going Concern. De medewerker noteert de klacht en zorgt voor een correcte afhandeling.
U kunt er ook voor kiezen uw klacht per e-mail in te dienen via info@goingconcern.nl, Na ontvangst ontvangt u een schriftelijke bevestiging.
Ontvangstbevestiging
Na het indienen van een klacht ontvangt u een schriftelijke bevestiging met de naam van de behandelaar en de termijn waarbinnen de klacht wordt afgehandeld.
Behandeling van de klacht
Going Concern streeft ernaar de klacht binnen drie weken af te handelen. U ontvangt een brief met een beschrijving van de klacht en eventuele maatregelen. Als het niet mogelijk is de klacht binnen deze termijn af te ronden, wordt u hiervan schriftelijk op de hoogte gesteld.
Eerste beroepsmogelijkheid
Wanneer u niet tevreden bent over de afhandeling van de klacht, kunt u binnen één kalendermaand schriftelijk in beroep gaan bij de directeur van Arbo Concern, waar Going Concern onderdeel van is.
U krijgt de gelegenheid om de klacht mondeling, telefonisch of tijdens een bezoek aan het hoofdkantoor toe te lichten. Indien nodig kan ook de medewerker op wie de klacht betrekking heeft aanwezig zijn. Dit gesprek wordt schriftelijk vastgelegd.
Maakt u geen gebruik van deze mogelijkheid, dan ontvangt u binnen twee kalenderweken een definitieve beslissing van de directeur.
Tweede beroepsmogelijkheid
Bent u na het doorlopen van de interne procedure en het eerste beroep nog steeds ontevreden, dan kunt u het geschil extern voorleggen aan een bevoegde rechter. In principe is de rechtbank in het arrondissement Den Haag bevoegd, maar Going Concern kan er ook voor kiezen de zaak aanhangig te maken in het rechtsgebied van de opdrachtgever.
Contact
Voor vragen kunt u terecht bij de medewerkers van Going Concern via 071-751 76 76.
Going Concern doet er alles aan om uw klacht in goed vertrouwen samen met u op te lossen. Onze medewerkers staan u graag te woord.
© GOING CONCERN BV